Vă rugăm să citiți cu atenție următoarele dispoziții, întrucât acestea sunt aplicabile achizițiilor pe care le efectuați cu privire la anumite categorii speciale de produse disponibile pe Website.
Capitolul I – Dispoziții generale
- Înțelesul unor termeni
- Termenii folosiți în continuare, dacă nu rezultă altfel din context, au următorul înțeles:
- Noi/Societatea/Operatorul înseamnă: CRIDA PHARM S.R.L., societate cu răspundere limitată organizată și funcționând conform legilor din România, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J40/5523/1997, având sediul social în Bucureşti, Sectorul 6, Intr. Vagonetului, Nr. 2, Bloc 101, Scara 2, Etaj P, Apartament 47, România și punctul de lucru în: Strada Stadionului nr. 1, Oltenita, jud Calarasi, numărul de identificare fiscală RO9602646, contul bancar IBAN RO85 RNCB 0068 0043 6851 0003, deschis la B.C.R. Sucursala Ghencea Bucuresti și IBAN RO94 BACX 0000 0023 9933 0000 deschis la Unicredit Bank Sucursala Victoriei, capital social: 1.000.000 RON, cu datele de contact: email: office@cridapharm.ro, telefon: 0214.30.43.99.
- Website-ul înseamnă: pagina de internet disponibilă la adresa: [__] împreună cu toate subpaginile sale;
- Categorii speciale de Produse/Bunuri care pot achiziționate doar de Agenții Economici Autorizați/ Categorii speciale de Produse reprezintă: anumite categorii de produse de uz veterinar sau produse medicinale veterinare, cum sunt: antibiotice si sulfamide, chimioterapeuticele, antiparazitarele, vitaminele si mineralele, ce pot fi achiziționate doar de Agenții Economici Autorizați, după prezentarea de către aceștia a anumitor documente justificative și validarea contului în acest sens de către Societate;
- Contul Special destinat Agentilor Economici Autorizați/ Contul Special înseamnă: contul creat prin intermediul Website-ului, după prezentarea unor documente justificative și aprobarea prealabilă din partea Societății, care vă permite să achiziționați anumite categorii de produse de uz veterinar sau produse medicinale veterinare puse la dispoziție de Noi, cum sunt: antibiotice si sulfamide, chimioterapeuticele, antiparazitarele, vitaminele si mineralele și altele asemenea.
- Termeni și Condițiile Crida Pharm SRL înseamnă: toate dispozițiile regăsite aici (...) ce se aplică relației dintre Societate și Dumneavoastră, atunci când accesați sau utilizați Website-ul ori când achiziționați Bunurile de pe Website;
- Contract la distanță înseamnă: contractul încheiat între Dumneavoastră și Societate, prin intermediul Website-ului, în urma plasării unei comenzi și a confirmării acesteia, având ca obiect achiziționarea Produselor prezentate pe Website;
- Consumator înseamnă: orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații, care acționează în scopuri din afara activității sale comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale;
- Agenți Economici înseamnă: orice persoană fizică sau juridică care nu intră în categoria de Consumator, cum ar fi, cu titlu de exemplu, persoanele care acționează în cadrul activității lor comerciale, industriale sau de producție, artizanale ori liberale (persoane fizice autorizate, societăți, profesii liberale și alții asemenea)
- Agenți Economici Autorizați: reprezintă acele categorii de persoane juridice autorizate care acționează în domeniul veterinar, care nu se încadrează în categoria de consumatori și care, după creearea și aprobare Contului Special destinat Agentilor Economici Autorizați de către Societate, pot achiziționa anumite categorii de produse de uz veterinar puse la dispoziție de Noi, cum sunt: antibiotice si sulfamide, chimioterapeuticele, antiparazitarele, vitaminele si mineralele.
- Politicile GDPR înseamnă: Politica de confidențialitate ce poate fi accesată la (...) și Politica privind modulele cookies ce poate fi accesată la (...);
- Politica de retur înseamnă: Politica ce descrie condițiile în care aveți dreptul de a vă retrage din Contractul la distanță, respectiv dreptul de a returna Produsele urmând să vă fie restituite sumele de bani achitate în vedere achiziționării Produselor. Politica de retur poate fi accesată la (...);
- ANPC înseamnă: Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor, cu sediul în Bd. Aviatorilor, Nr. 72, Sector 1, 011865, București, website: https://anpc.ro/articol/575/date-contact;
- ANSPDCP înseamnă: Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, cu sediul în Bd. G-ral. Gheorghe Magheru, Nr. 28-30, Sector 1, 010336, București, România, website: https://www.dataprotection.ro/?page=contact&lang=ro
- Autorizația de comercializare/Avizul de comercializare: înseamnă documentul nr. (...) din data de (...) emis de (...),
- Institutul pentru Controlul Produselor Biologice și Medicamentelor de Uz Veterinar înseamnă: institutul veterinar de referință aflat în subordinea Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor, responsabil pentru evaluarea, autorizarea și controlul produselor medicinale veterinare în România, denumit în continuare Institut;
- Comisia pentru autorizarea produselor medicinale veterinare înseamnă: comisia constituită în cadrul Institutului, prin ordin al președintelui Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor, cu rol în luarea deciziilor privind acordarea, respingerea, modificarea, suspendarea și revocarea, după caz, a autorizațiilor de comercializare, a avizelor de comercializare și a înregistrărilor produselor medicinale veterinare homeopate, prin procedură națională;
- Autorizație sanitară veterinară de funcționare înseamnă: document emis de direcția sanitar-veterinară și pentru siguranța alimentelor județeană, respectiv a municipiului București, pentru unitățile și activitățile prevăzute în normele sanitar veterinare, care atestă că acestea îndeplinesc condițiile sanitare veterinare prevăzute de legislația în vigoare;
- Autorizație de fabricație a produselor medicinale veterinare înseamnă: documentul emis de către direcția de specialitate din cadrul Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor pentru activitățile și unitățile de fabricație/import a/al produselor medicinale veterinare;
- Certificatul privind conformitatea cu buna practică de fabricație - document emis de către direcția de specialitate din cadrul Autorității Naționale Sanitare Veterinare și pentru Siguranța Alimentelor prin care se atestă faptul că unitatea a fost inspectată pentru buna practică de fabricație a produselor medicinale veterinare și/sau a substanțelor active; acest certificat reflectă statutul locului de fabricație la data inspecției;
- Autorizație de distribuție a produselor medicinale veterinare, reagenților și seturilor de diagnostic de uz veterinar - document emis de către direcțiile sanitar - veterinare și pentru siguranța alimentelor județene, respectiv a municipiului București, pentru activitatea de comerț cu ridicata a produselor medicinale veterinare, reagenților și seturilor de diagnostic de uz veterinar sau pentru activități conexe vânzării sau achiziționării de produse medicinale veterinare, realizată de către depozitul farmaceutic veterinar/distribuitori de produse medicinale veterinare, care îndeplinesc condițiile sanitare veterinare prevăzute de legislația în vigoare;
- Autoritatea Naţională Sanitară Veterinară şi pentru Siguranţa Alimentelor (A.N.S.V.S.A.) - autoritate de reglementare în domeniul sanitar-veterinar.
- Condițiile aplicabile achizițiilor efectuate de Agenții Economici Autorizați. Forță obligatorie
- Societatea pune la dispoziția Agenților Economici Autorizați, care activează în domeniu precum cabinetele veterinare și distribuitorii autorizați, anumite categorii de produse de uz veterinar, cum sunt: antibioticele si sulfamidele, chimioterapeuticele, antiparazitarele, vitaminele si mineralele, după prezentarea de către aceștia a documentelor de autorizare justificative și validarea contului în acest sens de către Societate;
- Trebuie să aveți în vedere că în măsura în care nu aveți calitatea de Agenți Economici sau nu dețineți autorizațiile prevăzute de legislația în vigoare nu puteți achiziționa Categoriile Speciale de Produse puse la dispoziție prin intermediul Website-ului.
- În măsura în care nu sunteți de acord cu aceste Condiții Speciale sau cu Politicile GDPR, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul și să nu plasați o comandă în legătură cu Produsele prezentate pe acesta
- Prezentele Condiții Speciale aplicabile achizițiilor efectuate de Agenții Economici Autorizați se aplică în completarea Termenilor și Condițiilor Crida Pharm SRL, care reglementează condițiile de achiziționare a produselor Societății. Dispozițiile privind modalitățile de plată și facturare, livrarea, efectuarea comenzii din cuprinsul Termenilor și Condițiilor Crida Pharm SRL sunt aplicabile și prezentelor Condiții Speciale, în măsura în care nu se prevede altfel în conținutul acestora din urmă.
Capitolul II – Contul Special destinat Agentilor Economici Autorizați
- Pentru a putea achiziționa Categoriile Speciale de Produse puse la dispoziție prin intermediul Website-ului este necesar să vă creați în prealabil un Cont Special.
- Pentru crearea Contului Special, pe lângă furnizarea datelor de identificare ale societății și a datelor de contact, împreună cu datele persoanei de contact, este necesar să încărcați și următoarele documente de autorizare: Certificatul de înregistrare fiscală și Autorizația sanitar veterinară de funcționare.
- Documentele transmise, împreună cu informațiile furnizate, urmează să fie analizate de Societate și să primiți un răspuns privind validarea Contului Special în termen de __ zile, la adresa de email indicată.
- După validarea Contului Special, puteți selecta Categoriile Speciale de Produse pe care doriți să le achiziționați, urmând instrucțiunile prezentate pe Website în acest sens.
Capitolul III – Categoriile Speciale de Produse care pot fi achiziționate doar de Agenții Economici Autorizați
- Categoriile Speciale de Produse prezentate pe Website sunt comercializate de Societate, în baza Autorizației de Comercializare și a celorlalte documente prevăzute de legislația în vigoare. Principalele caracteristici ale Produselor, împreună cu prețul aferent, eventualele reduceri promoționale, cantitatea disponibilă (stocul), costurile și timpul estimat pentru livrare, precum și orice alte costuri sunt menționate în paginile de prezentare ale acestora sau pe pagina de comandă, după adăugarea produselor în coșul de cumpărături. În măsura în care aveți nevoie de informații suplimentare cu privire la Categoriile Speciale de Produse comercializate, le puteți solicita la adresa office@cridapharm.ro sau la numărul de telefon de contact.
- De asemenea, trebuie să aveți în vedere că imaginile afișate sunt cu titlu de prezentare astfel că, în unele cazuri, pot exista și unele diferențe de culoare, accesorii, aspect și altele asemenea între imaginele afișate pe Website și Categoriile Speciale de Produsele
- Garanții legale privind conformitatea Produselor aplicabile Consumatorilor
- În conformitate cu dispozițiile Ordonanței de Urgență nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri („OUG nr. 140/2021”), în măsura în care sunteți Consumatori beneficiați de unele garanții legale în legătură cu Produsele comercializate de Societate, în condițiile prevăzute de dispozițiile legale.
- În acest sens, având în vedere că Societatea pune la dispoziție Categoriile Speciale de Produse doar Agenților Economici Autorizați, în considerarea naturii speciale a acestora, înțelegeți și acceptați că prevederile legale menționate anterior nu sunt aplicabile Agenților Economici și prin urmare nici Agenților Economici Autorizați.
- Societatea nu își asumă obligația de a vă informa cu privire la calitatea Dumneavoastră de Agenți Economici sau Consumatori la data plasării Comenzii.
Capitolul IV – Proprietatea intelectuală
- Întregul conținut disponibil pe Website este protejat prin intermediul drepturilor de proprietate intelectuală. Este interzisă orice copiere, înregistrare, descărcare, transmitere, reproducere și distribuire a conținutului Website-ului făcute în alte condiții decât cele permise de lege și Societate.
Capitolul V – Dreptul de retragere din contract (dreptul de retur al Produselor) acordat Consumatorilor
- Dacă aveți calitatea de Consumator, beneficiați de dreptul de retragere din contract, respectiv dreptul de a returna Produsele într-o perioadă de 14 de zile de la momentul primirii acestora. Dispozițiile legale conținute în art. 9 alin. 1 din O.U.G. nr. 34/2014 prevăd următoarele: „Cu excepția cazurilor prevăzute la art. 16, consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și la art. 14”.
- În acest sens, având în vedere că Societatea pune la dispoziție Categoriile Speciale de Produse doar Agenților Economici Autorizați, înțelegeți și acceptați că prevederile legale menționate anterior nu vă sunt aplicabile.
- Societatea nu își asumă obligația de a vă informa cu privire la calitatea Dumneavoastră de Agenți Economici sau Consumatori la data plasării Comenzii
Capitolul VI - Prelucrarea datelor cu caracter personal
- Prelucrarea datelor cu caracter personal de către Societate se realizează în conformitate cu Politica de confidențialitate și Politica privind modulele cookies disponibile pe Website. Vă rugăm să accesați informațiile în cauză pentru mai multe detalii pe acest subiect.
Capitolul IX – Declinarea de răspundere
- Dispoziții generale
- Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la modalitatea în care Dumneavoastră utilizați Website-ul sau Produsele Societății. Societatea nu garantează niciun rezultat cu privire la utilizarea Website-ului sau Produselor.
- De asemenea, Societatea nu își asumă nicio răspundere cu privire la nefuncționalitatea Website-ului din cauza diverselor probleme tehnice ce pot apărea sau necesității efectuării mentenanței. Dumneavoastră înțelegeți și acceptați că Societatea nu poate fi ținută răspunzătoare în cazul în care nu puteți accesa Website-ul în anumite perioade de timp.
- Dumneavoastră vă revine obligația să vă asigurați că îndepliniți toate condițiile legale pentru a utiliza Website-ul și că prin aceste activități nu încălcați nicio dispoziție legală ce ar putea fi aplicabilă Dumneavoastră sau locului în care vă aflați. În acest sens, Societatea nu are nicio obligație de a vă informa cu privire la reglementările sau legile aplicabile situației Dumneavoastră, întreaga responsabilitate de a cunoaște aceste aspecte și a acționa în consecință vă aparține.
Capitolul X – Alte prevederi
- Procedura de soluționare a reclamațiilor
- Orice reclamații pe care le aveți cu privire la Produsele Societății sau în legătură cu Societatea le puteți transmite la coordonatele indicate pentru contact, preferabil prin poștă electronică, la: office@cridapharm.ro.
- După primirea reclamației, Societatea urmează să vă furnizeze un răspuns în cel mai scurt timp posibil, de preferat nu mai târziu de 30 de zile. În măsura în care, pentru soluționarea reclamației, este necesar mai mult timp, Societatea vă va informa în acest sens.
- Informarea prevăzută mai sus sau răspunsul la reclamația efectuată va fi comunicat la adresa de poștă electronică de pe care a fost transmisă reclamația.
- Subcontractarea. Cesiunea
- Societatea are dreptul de a cesiona și a subcontracta, în tot sau în parte, drepturile și obligațiile prevăzute în cadrul acestui contract, fără a fi necesară obținerea unui consimțământ viitor din partea Dumneavoastră. Altfel spus, prin acceptarea acestor Termeni și Condiții, sunteți de acord și autorizați Societatea să cesioneze sau subcontracteze, în tot sau în parte, acest contract fără a fi necesar să obțină un consimțământ viitor.
Capitolul XI – Prevederi finale
- Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca legea aplicabilă întregului contract să fie legea română, atât în ceea ce privește condițiile de fond, cât și cele de formă.
- Locul încheierii prezentul contract este considerat a fi în București, România.
- Societatea își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și Condiții după cum consideră necesar. În măsura în care, după efectuarea acestor modificări, nu sunteți de acord cu noul conținut, vă rugăm să nu mai utilizați Website-ul sau Produsele Societății.
- În cazul în care o clauză din aceste Condiții Speciale nu se pot aplica, din orice motive, clauza respectivă va fi înlocuită cu dispoziția legală relevantă situației pentru care fusese convenită clauza și care se apropie cel mai mult de sensul clauzei inaplicabile.
- Prin acceptarea acestor Termeni și Condiții sunteți de acord ca orice litigii apărute între Dumneavoastră și Societate să fie soluționate de instanțele de judecată competente din România, de la sediul Societății.
- Orice comunicări, pentru a fi valabile, se vor efectua exclusiv în scris, la coordonatele pentru contact sau prin mijloace electronice, la adresa: office@cridapharm.ro.
- Pentru a facilita comunicarea cu Dumneavoastră în vederea obținerii anumitor informații, ne puteți contacta și la numerele de telefon: 0214.30.43.99.
- Acești Termeni și Condiții au fost actualizați la data 08.10.2023.